Web Platform Login

Ιστορία – Στόχοι – Φιλοσοφία

YES! Παπάφη

Το πρώτο Κέντρο Ξένων Γλωσσών “YES” (Ιωαννίνων 50) ιδρύθηκε το 1980 με την επωνυμία «Ε. ΜΑΚΑΛΕΚΑ» από την Ευαγγελία Μακαλέκα, πτυχιούχο Αγγλικής Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

YES! Πυλαίας

Ακολούθησε το «YES» Πυλαίας (Μπιζανίου 3) το 2007 ενώ στην ομάδα των σχολείων προστέθηκε ως συνιδιοκτήτρια, καθηγήτρια και επιχειρησιακή διευθύντρια η Τσακίρη Μαρία με σπουδές Αγγλικής γλώσσας και λογοτεχνίας και μεταπτυχιακό τίτλο στη διοίκηση επιχειρήσεων από το Anglia-Ruskin University (Cambridge).

Εμπειρία και επιμόρφωση

Η εμπειρία, η συνεχής επιμόρφωση και η διάθεσή μας για διαρκή εξέλιξη και εκσυγχρονισμό μας έχουν καθιερώσει ως ένα ποιοτικό σχολείο στη συνείδηση των πελατών μας που βρίσκουν κοντά μας έναν ειλικρινή σύμβουλο σε ό,τι αφορά την Αγγλική γλώσσα.

Αγάπη και συνέπεια

Η αγάπη για την δουλειά μας και η συνέπεια αποτελούν τους βασικούς συντελεστές της επιτυχίας μας. Επιδίωξή μας είναι να αποτελούμε για τους μαθητές μας το πρότυπο και να τους δίνουμε τα κίνητρα και την έμπνευση για την αναζήτηση της γνώσης και την επιτυχία τους σε ό,τι τους ενδιαφέρει.

YES! Παπάφη

Το πρώτο Κέντρο Ξένων Γλωσσών “YES” (Ιωαννίνων 50) ιδρύθηκε το 1980 με την επωνυμία «Ε. ΜΑΚΑΛΕΚΑ» από την Ευαγγελία Μακαλέκα, πτυχιούχο Αγγλικής Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Εμπειρία και επιμόρφωση

Η εμπειρία, η συνεχής επιμόρφωση και η διάθεσή μας για διαρκή εξέλιξη και εκσυγχρονισμό μας έχουν καθιερώσει ως ένα ποιοτικό σχολείο στη συνείδηση των πελατών μας που βρίσκουν κοντά μας έναν ειλικρινή σύμβουλο σε ό,τι αφορά την Αγγλική γλώσσα.

YES! Πυλαίας

Ακολούθησε το «YES» Πυλαίας (Μπιζανίου 3) το 2007 ενώ στην ομάδα των σχολείων προστέθηκε ως συνιδιοκτήτρια, καθηγήτρια και επιχειρησιακή διευθύντρια η Τσακίρη Μαρία με σπουδές Αγγλικής γλώσσας και λογοτεχνίας και μεταπτυχιακό τίτλο στη διοίκηση επιχειρήσεων από το Anglia-Ruskin University (Cambridge).

Αγάπη και συνέπεια

Η αγάπη για την δουλειά μας και η συνέπεια αποτελούν τους βασικούς συντελεστές της επιτυχίας μας. Επιδίωξή μας είναι να αποτελούμε για τους μαθητές μας το πρότυπο και να τους δίνουμε τα κίνητρα και την έμπνευση για την αναζήτηση της γνώσης και την επιτυχία τους σε ό,τι τους ενδιαφέρει.

Το Όραμα μας & οι Στόχοι μας

Όραμά μας είναι η καθιέρωση στην τοπική αγορά αλλά και ευρύτερα ως ένα κορυφαίο σχολείο, το οποίο προετοιμάζει τους μαθητές κατάλληλα σε ένα περιβάλλον που αλλάζει ραγδαία, εξοπλίζοντάς τους με στέρεες βάσεις στην ξένη γλώσσα και καλλιεργώντας παράλληλα τη δημιουργικότητα και την κριτική τους σκέψη, έτσι ώστε να αντιμετωπίσουν με επιτυχία τις προκλήσεις του σήμερα και του αύριο σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο.

  • Ποιότητα & Βελτίωση
  • Ευχάριστο περιβάλλον
  • Σύγχρονες εκπαιδευτικές μέθοδοι
  • Ομαδική συνεργασία και η κριτική σκέψη

Φιλοσοφία

  • Kάθε μαθητής πρέπει να έχει την ευκαιρία να αξιοποιήσει τις δυνατότητές του στο έπακρο, σε ένα ιδανικό εκπαιδευτικό περιβάλλον.
  • Το σχολείο πρέπει να εκσυγχρονίζεται, να παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη διδακτική μεθοδολογία και να χρησιμοποιεί πληθώρα μέσων για την πρόσβαση των μαθητών στη γνώση.
  • Η μάθηση συμβαίνει μέσω συνεργασίας σε ομάδες δουλεύοντας για στόχους που συντονίζει ένας έμπειρος δάσκαλος υπό την επίβλεψη του διευθυντή σπουδών.
  • Το πρόγραμμα του σχολείου πρέπει να στηρίζεται σε έναν συνδυασμό των αποτελεσματικότερων μεθόδων διδασκαλίας, λαμβάνοντας υπόψη τον μαθησιακό τύπο του κάθε μαθητή.
  • Το σχολείο πρέπει να προετοιμάζει τον μαθητή να χρησιμοποιήσει την γλώσσα σωστά και με ευχέρεια, βοηθώντας τον ταυτόχρονα να αναπτύξει τις δεξιότητες του 21ου αιώνα – κριτική σκέψη, συνεργασία, ομαδικό πνεύμα, δημιουργικότητα και φαντασία – έτσι ώστε να μπορέσει να σταθεί με επιτυχία στο διεθνές περιβάλλον.
  • Η πειθαρχία, η σωστή αξιολόγηση και η ενθάρρυνση για επίτευξη υψηλών στόχων κάνουν το μαθητή να είναι περήφανος για τον εαυτό του και να αναπτύσσει μία πολύπλευρη προσωπικότητα.
  • Η τακτική ενημέρωση των γονέων και η συνεργασία ανάμεσα σε μαθητές, δασκάλους και γονείς είναι απαραίτητη για την επιτυχία του εκπαιδευτικού προγράμματος