Web Platform Login

“Ι never teach my pupils, I only provide the conditions in which they learn.” – Albert Einstein

24 Απριλίου 2019, από MariaTsakiri

Στο σχολείο μας η τεχνολογία είναι αναπόσπαστο εργαλείο που συνεισφέρει τόσο στην βιωματική προσέγγιση που ακολουθούμε και πιο συγκεκριμένα στις στρατηγικές παιχνιδοποίησης (gamification) που εφαρμόζουμε, αλλά πολύ περισσότερο στην φιλοσοφία που έχουμε ότι το σχολείο ανοίγει παράθυρα επικοινωνίας με τον κόσμο.

Στο πλαίσιο ενός γλωσσικού ταξιδιού χωρίς όρια και σύνορα, οι μαθητές του επιπέδου Α2 (Cs) ταξίδεψαν μέσω SKYPE στο Εθνικό Πάρκο του υπερηφαιστείου Yellowstone στις ΗΠΑ και είχαν τη μοναδική ευκαιρία να απολαύσουν ένα μάθημα πάνω στην προσαρμογή των ζώων σε διάφορα φυσικά περιβάλλοντα και τους μηχανισμούς εξέλιξης που τα ζώα έχουν αναπτύξει για να επιβιώσουν. Η προετοιμασία μας είχε ξεκινήσει καιρό πριν όταν οι μαθητές μας με την ιδιότητα του ζωολόγου εξερεύνησαν τις διαφορές μεταξύ ζώων με βάση το φυσικό τους περιβάλλον (adaptation to different habitats), τις διατροφικές τους συνήθειες (omnivores, herbivores, carnivores) καθώς και τις διαφορές στην ανατομία τους (species-related features). Πριν την ημέρα της ξενάγησης, κάναμε επαναληπτικά παιχνίδια λεξιλογίου και θυμηθήκαμε τα διαφορετικά φυσικά περιβάλλοντα που συναντάμε στο πάρκο Yellowstone. Μετά από μια πανοραμική ξενάγηση του πάρκου, τα παιδιά είχαν τη χαρά να περιηγηθούν σε ένα από τα 5 μουσεία του Buffalo Bill Center of the West, να δουν μέσα από close-up ζώα – εκθέματα του μουσείου και να απαντήσουν σε quiz ερωτήσεων. Στη συνέχεια, οι μαθητές μοιράστηκαν τις δικές τους ζωγραφιές άγριων ζώων της Ελλάδας μαζί με τις πληροφορίες που είχαν βρει για το κάθε είδος ζώου.

Σε μια άλλη εφαρμογή της, αυτής ως εργαλείου gamification αυτή τη φορά, η τεχνολογία μας βοηθά να μετατρέψουμε την συνήθως κοινότυπη προετοιμασία μαθητών για εξετάσεις σε μια διαδικασία που επιτρέπει στους μαθητές να δουλέψουν συνεργατικά εξασκώντας τα critical thinking και problem solving skills τους. Οι μαθητές του επιπέδου C2 (CPE) εξέτασαν το θέμα της κουλτούρας και της γλώσσας αρχικά ετυμολογικά μέσα από activities που εστίαζαν στην προέλευση λέξεων τόσο στα Αγγλικά όσο και στη μητρική τους γλώσσα. Στη συνέχεια, κλήθηκαν να εκφράσουν και να τεκμηριώσουν τις δικές τους απόψεις μέσω ενός online spinner ερωτήσεων. Για το θεματικό λεξιλόγιο της ημέρας δούλεψαν σε ομάδες πάνω σε ένα οnline word formation and collocations task. Τέλος, δουλέψαμε το προσχέδιο ενός μετέπειτα ηλεκτρονικού mindmap πάνω στο θέμα του accent discrimination γνωστό και ως accent bias. Εξετάσαμε τι είναι το accent, με τι συνδέεται, τις αιτίες και επιπτώσεις του accent bias και σκεφτήκαμε τρόπους με τους οποίους μπορεί να ξεπεραστεί.

Φωτογραφίες